Často kladené otázky

Objednávky:

Chtěl bych nakoupit v obchodě, ale nechce se mi registrovat. Mohu objednat také bez registrace?
Ano, v našem eshopu lze objednávat i bez nutnosti registrace. Stačí v košíku vyplnit potřebné údaje (jméno, adresa, telefon, email) a provést objednávku.

Když si dnes objednám zboží, kdy ho budu mít doma?
Pokud objednáte do 13:00 hodin a zvolíte jako dopravce společnost GEIS, při platbě zboží na dobírku, tak Vám bude zásilka doručena následující den. Pokud si vyberete doručení Českou poštou zásilka je zpravidla doručena do 2 dnů od objednání.

Kdy bude zboží skladem?
Pokud je zboží na dotaz, je u něj napsáno přibližné datum naskladnění. Nicméně je vždy lepší nás kontaktovat ať už online na našich e-shopech, e-mailem nebo telefonicky pro bližší informace. Doba naskladnění je různá.

Provedl jsem objednávku a čekám na platební údaje od Vás...
Pokud se jedná o objednávku vytvořenou během víkendu, platební údaje Vám budou zaslány následující pracovní den. Pokud učiníte objednávku během pracovního dne, platební údaje Vám budou zaslány v nejbližší možné době.

Jakým způsobem je možné zboží zaplatit?
Při osobním odběru na skladě v Litvínově je možné platit hotově nebo kartou. Při objednání přes e-shop můžete platit převodem na účet či dobírkou, při obdržení zboží kurýrovi. Tatkéž můžete využít více než 10 poboček Heuréka Point k osobnímu odběru ve Vašem okolí - tuto možnost můžete využít od 34,- Kč.

Reklamace:

Jak lze řešit reklamace?
Zasláním výrobku zpět na adresu provozovny (Sokolská 30, Litvínov - Šumná, 436 01). Do balíku přiložte kopii faktury a průvodní dopis, kde bude popsána závada. Prosíme ještě o uvedení kontaktu (telefon, email, jméno), aby se s Vámi mohl spojit náš reklamační technik. 

Záruka:

Máte prohlášení o shodě k Vašim produktům?
Ano, platné prohlášení k nabízeným produktům máme pro Vás k dispozici na vyžádání.

Jaká je kvalita a poruchovost Vašich produktů?
Kvalita výrobků je srovnatelná s konkurencí a poruchovost se pohybuje okolo 1-2 %. 

Různé:

Mám zájem o produkt, který nemáte v sortimentu, ale našel jsem výrobce.
Zašlete poptávku na email info@comander.cz, kde budou uvedeny požadované technické parametry výrobku, popřípadě výrobní název. My produkt poptáme a budeme Vás kontaktovat.

Máte v nabídce také nestandartní průměry malých mřížek?
Ano, v naší nabídce máme i nestandardní průměry. Umíme dodat mřížky již od průměru 50 mm. 

Domovní ventilátory:

Jde domovní ventilátor o průměru 100 mm (125, 150 mm) napojit na potrubí stejného průměru rovnou nebo je třeba použít nějaké spojky?
Veškeré domovní ventilátory lze napojit na potrubí stejného průměru bez nutnosti použití jakékoliv spojky. Ventilátor se pouze jednoduše instaluje do potrubí.

Jak zjistím, že je čidlo vlhkosti funkční?
Kolečko pro nastavení vlhkosti nastavte zhruba do poloviny rozsahu a začněte na čidlo dýchat teplý vzduch. Zhruba po 20 vteřinách zahřívání by se ventilátor měl spustit. Pokud toto nenastane, tak je čidlo nefunkční.

Mohu použít klasický ventilátor o průměru 100 mm pro odtah z koupelny, když je potrubí dlouhé více než 6 metrů?
Tento způsob je možné využít, avšak odtah nebude mít správnou účinnost, tyto ventilátory jsou vhodné pro odtah v délce okolo 3 metrů. Pro větší délky je vhodné použít potrubní ventilátor jako například Vents TT 100 nebo Dalap AP 100 Z. Tento ventilátor je dostatečně účinný i pro dvojnásobné délky potrubí.

Průmyslové ventilátory:

Pokud budu instalovat komínovou hlavici o průměru 150 mm na komín, který má délku přes 6 metrů a je malý tah, zvyší se funkčnostost, když budu zatápět?
Ano, tyto komínové hlavice fungují i v naprostém bezvětří, protože jsou poháněny i stoupajícím teplým vzduchem. Pokud je v okolí větrno, tak se zlepší odsávání i spalování díky větší podpoře tahu. Nejdůležitější je zkontrolovat výstupní teplotu, zda nepřesahuje 150 °C. Při přesáhnutí max. teploty by mohlo dojít k nezvratnému požkození komínové hlavice.

Stropní ventilátory:

Lze montovat stropní ventilátor do sádrokartonových stropů?
Stropní ventilátor lze montovat do sádrokartonového stropu za určitých podmínek. Pokud tyto podmínky nebudou splněny, pak neporučujeme instalaci do tohoto typu stropů, hlavním důvodem je vyšší hmotnost ventilátoru a jeho kmitání při provozu.

Zakoupil jsem stropní ventilátor a při spuštění má velké vibrace a nebezpečně se hýbe.
Slabé kmitání nebo vibrace jsou normální, díky točivému pohybu ventilátoru. Nejprve je dobré překontrolovat montáž samotnou. Uchycení paty a upevnění ventilátoru, dotažené šrouby a překontrolovat tyčku ventilátoru. Pokud tento jev přetrvává, neváhejte nás kontaktovat. Nejlepší je zaslat video a my po jeho shlédnutí zhodnotíme, jak tento problém vyřešit.  

Mohu stropní ventilátor se světlem zapojit stejným způsobem jako klasické světlo?                                                                                            Ano, ventilátor lze zapojit stejným způsobem, na stávající rozvody světla.

Je možné zapojit dálkové ovládání ke každému typu stropního ventilátoru Westinghouse, i když má řetízkové nebo nástěnné ovládání?
Ano, každé balení dálkového ovladače obsahuje přijímač, který jednoduše namontujete do ukotvovací paty ventilátoru. Pokud má ventilátor řetízkové ovládání, tak se zapojením dálkového ovládání funkce řetízku vypne, tudíž nefungují současně. Pokud má ventilátor nástěnné ovládání, tak zapojením přijímače nic nezískáme.

Pokud mám nainstalováno více stropních ventilátorů v místnosti a hodlám k nim dokoupit dálkové ovládání, potřebuji jen 1 ks nebo budu muset zakoupit ovladače podle počtu ventilátorů? A jak je to s ovládáním? Budu moci ovládat vše jedním ovladačem?
Pokud budete chtít ovládat všechny ventilátory jedním ovladačem, tak u infračerveného ovládání je frekvence shodná z výroby, takže jeden ovladač bude ovládat vždy vše, co bude v dosahu (cca 10 metrů). U rádiového ovládání je možno navolit 10 kombinací frekvence pomocí 4 DIN přepínačů. To znamená, že u tohoto typu je možné nastavit přijímače a vysílače v libovolných skupinách, které se budou nezávisle na sobě spouštět.